Петрик, Р. С.Фесенко, Т. Г.2024-05-122024-05-122022Петрик Р. С. Інформаційна модель процесів оцінки якості освітньої програми / Р. С. Петрик, Т. Г. Фесенко // Сучасні напрями розвитку інформаційно-комунікаційних технологій та засобів управління : тез. доп. дванадцатої міжнародної науково-технічної конференції, 27–28 квітня 2022 р. – Т. 1. – Баку–Харків–Жиліна, 2022. – С. 68.https://openarchive.nure.ua/handle/document/26290В доповіді наводяться результати проведення детального аналізу змісту «обґрунтування рівня відповідності критерію» та ступеня його аргументації ЕГ під час акредитації ОП за окремими спеціальностями галузі знань «12 – Інформаційні технології». Крім того, модель включає етапи формування колегіального рішення в акредитаційний процес: від «експертної оцінки» до «розгляду» галузевою експертною радою та «ухвалення рішення» НАЗЯВО. Розвитком інформаційної моделі оцінки якості ОП може слугувати розробка відповідного програмного продукту.ukоцінка якості освітньої програмиосвітня програмаІнформаційна модель процесів оцінки якості освітньої програмиThesis