Лученко, Я. В.2025-07-052025-07-052025Лученко Я. В. Дослідження методів та моделей адаптивного навчання для вивчення інформаційних технологій. Визначення рівня компетентностей : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / Я. В. Лученко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. - Харків, 2025. - 87 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/31873Об’єктом дослідження є методи та моделі адаптивного навчання [1], орієнтовані на вивчення інформаційних технологій та визначення рівня компетентностей студентів. Метою роботи є проведення аналізу ефективності різних методів оцінювання компетентностей, таких як тести [2], практичні завдання, адаптивні системи, аналіз освітніх платформ та портфоліо, з використанням багатокритеріального підходу. Методами дослідження є аналіз наукових джерел, розробка багатокритеріальної моделі оцінювання, а також систематизація даних за такими критеріями, як точність, об’єктивність, адаптивність, універсальність і часова ефективність.ukадаптивне навчанняпортфоліобагатокритеріальний підхідДослідження методів та моделей адаптивного навчання для вивчення інформаційних технологій. Визначення рівня компетентностейOther