Мороз, Д. В.2025-02-272025-02-272025Мороз Д. В. Дослідження методів формуваннярекомендацій вибору навчальних курсів ІС супроводу факультативного навчання : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / Д. В. Мороз ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 88 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/29882Метою роботи є розробка підходу до формування рекомендацій для вибору навчальних курсів на основі контекстних знань. В роботі удосконалено метод формування рекомендацій вибору навчальних курсів на основі формування знань щодо цих курсів шляхом аналізу відгуків користувачів з використанням великих мовних моделей Задачі дослідження охоплюють аналіз властивостей ІС супроводу факультативного навчання; розробку підходу до формування рекомендацій для вибору навчальних курсів на основі контекстних знань; удосконалення методу формування рекомендацій з використанням великих мовних моделей; розробку інформаційної технології формування рекомендацій щодо факультативного навчання; експериментальну перевірку отриманих результатів. Актуальність даної роботи пов’язана з необхідністю поліпшення процесу рекомендацій на основі знань. Рекомендації будуються на основі контекстних знань вилучених з відгуків користувачів систем та курсів.ukвеликі мовні моделідіаграмаконтекстний методфакультативне навчанняхолодний стартДослідження методів формуваннярекомендацій вибору навчальних курсів ІС супроводу факультативного навчанняOther