Шарун, Д. А.2024-03-202024-03-202024Шарун Д. А. Дослідження просування особистого бренду дизайнера через LinkedIn : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / Д. А. Шарун ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 82 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/26156У сучасному інтернет-просторі, де взаємодія та співпраця мають вирішальне значення, питання особистого бренду стає не тільки актуальним, але й невід'ємною частиною успіху в різних професійних галузях. Саме у цьому контексті виникає питання: як сучасні дизайнери можуть використовувати соціальні мережі для ефективного розвитку свого особистого бренду? У цьому дослідженні ми зосереджуємо увагу на одній з найбільш визначальних соціальних мереж – LinkedIn. Заснована як професійна платформа, вона стала ідеальним інструментом для тих, хто прагне підвищити свою професійну видимість. Зануримося в світ підвищення особистого бренду. Метою дослідження є просування особистого бренду дизайнера у соціальній мережі LinkedIn за допомогою розроблених рекомендацій. Щоб надати практичний аспект нашому дослідженню, ми проведемо експеримент на базі реального профілю дизайнера на LinkedIn. Аналізуючи результати, ми спробуємо з'ясувати, наскільки ефективно може бути використання цієї соціальної мережі для розвитку особистого бренду та як правильний підхід може відзначити дизайнера серед конкуренції. У результаті ми надамо ряд рекомендації, прислуховуючись до яких, дизайнер на платформі зможе просувати свій особистий брендukLinkedInособистий бренддизайнерпросуваннярозвиток спеціалістаДослідження просування особистого бренду дизайнера через LinkedInOther