Гарбузова, Д. С.2025-07-102025-07-102025Гарбузова Д. С. Проєктування інтерактивної ігрової мапи, як елементу віртуальної настільної гри : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / Д. С. Гарбузова ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 60 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/31919Кваліфікаційна робота присвячена проектуванню інтерактивної тривимірної ігрової мапи для віртуальної настільної гри. Робота включає аналіз особливостей віртуальних настільних ігор та сучасних тенденцій їх розвитку, дослідження цільової аудиторії та технічних вимог до продукту, аналіз існуючих аналогів для виявлення їх переваг та недоліків, огляд основних етапів створення мапи, вибір відповідних інструментальних засобів. У роботі використано сучасні технології процедурної генерації ландшафту в World Machine, полігонального моделювання та скульптингу в Blender, а також налаштування освітлення та візуальних ефектів в Unity. Результатом роботи є інтерактивна мапа локації «Tower of Storms» з реалістичним рельєфом, архітектурними об'єктами (маяк, міст, уламки кораблів) та декількома варіантами освітлення для різних ігрових сценаріїв, що поєднує естетичну привабливість з практичною зручністю використання в ігровому процесі D&D.ukvirtual tabletopblenderunityworld machineігрова мапапроцедурна генераціяПроєктування інтерактивної ігрової мапи, як елементу віртуальної настільної гриOther