Книшов, Д. С.2023-01-212023-01-212021Книшов Д. С. Економіко-математичне моделювання оцінки ефективності рекламних заходів на підприємстві : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 051 Економіка / Д. С. Книшов ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2021. – 98 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/21508Об’єктом дослідження є рекламна діяльність підприємства. Метою даної роботи є теоретичне обґрунтування та розробка математичної моделі оцінки ефективності рекламних заходів на підприємстві. Розглянуто теоретичні аспекти організації рекламної діяльності на підприємстві. Проаналізовано підходи до оцінки ефективності рекламних заходів на підприємстві. Проаналізовано методи та показники економічної ефективності реклами. Здійснено аналіз основних техніко-економічних показників діяльності ТОВ «Євробуд». Проведено сегментацію споживачів досліджуваного підприємства. Наведено характеристику конкурентного середовища підприємства. Розглянуто особливості формування механізму діагностики ефективності рекламної діяльності підприємства. Запропоновано економіко-математичну модель оцінки ефективності рекламних заходів на підприємстві. Наведено структурно-логічну характеристику результатів дослідження.ukрекламні заходиметоди оцінкимаркетингові комунікаціїрекламна діяльність підприємстваЕкономіко-математичне моделювання оцінки ефективності рекламних заходів на підприємствіOther