Кириченко, І. В.Рошка, В. Д.2024-05-232024-05-232021Кириченко І. В. Порівняння ефективності алгоритмів пошуку шляху при розробці ігрового штучного інтелекту / І. В. Кириченко, В. Д. Рошка // Бионика интеллекта. – 2021. – № 2 (97). – С. 39–45. – DOi: https://doi.org/30837/ bi.https://openarchive.nure.ua/handle/document/26576З точки зору ігор справжній ШІ далеко виходить за рамки вимог розважального програмного проекту. В іграх така міць не потрібна. Ігровий ШІ не повинен бути наділений почуттями та самосвідомістю, йому немає необхідності вчитися чогось за межами рамок ігрового процесу. Справжня мета ШІ в іграх полягає в імітації розумної поведінки та у наданні гравцеві переконливого, правдоподібного завдання. Щоб штучний інтелект міг приймати осмислені рішення, йому необхідно будь-яким чином сприймати середовище, в якому він знаходиться. У найпростіших системах таке сприйняття може обмежуватися простою перевіркою положення об’єкта гравця. У складних системах потрібно визначати основні показники і якості ігрового світу, наприклад можливі маршрути для пересування, наявність природних укриттів на території, області конфліктів. При цьому розробникам необхідно вигадувати спосіб виявлення та визначення основних властивостей ігрового світу, важливих для ШІ системи. Наприклад, укриття на місцевості можуть бути визначені дизайне рами рівнів або заздалегідь обчислені при завантаженні або компіляції карти рівня.ukігровий штучний інтелектевристичний алгоритмжадковий пошукПорівняння ефективності алгоритмів пошуку шляху при розробці ігрового штучного інтелектуArticle