Шурпа, С.2020-09-252020-09-252018Шурпа С. Системи управління бренд-орієнтованим підприємством / С. Шурпа // Підтримка підприємництва та інноваційної економіки в праві ЄС, Латвії та України: I Міжнароднa міжгалузевa конференція, 7 груд. 2018 р. – Рига: Baltic International Academy, 2018 р. – С. 135–139.978-9984-47-159-4http://openarchive.nure.ua/handle/document/13381Досліджено сутність бренд-орієнтованого підходу до управління промисловим підприємством. Проаналізовано поняття «бренд-орієнтоване управління підприємством». Виділено складові елементи системи бренд-орієнтованого управління, проаналізовані відмінності бренд-орієнтованого підходу до управління підприємством від традиційного. Визначено принципи та запропоновано механізм бренд-орієнтованого управління. Досліджено вплив корпоративної культури на формування бренду промислового підприємства. // The essence of the brand-oriented approach to management of an industrial enterprise is explored. The concept of “brand-oriented enterprise management” is analyzed. The component elements of the brand-oriented man-agement system are distinguished, the differences of the brand-oriented approach to enterprise management from the traditional one are analyzed. The principles are defined and the mechanism of brand-oriented management is proposed. The influence of corporate culture on the formation of the brand of the industrial enterprise is researched.ukбрендмеханізм управліннякорпоративна культурапринципи управліннясистема управління підприємствомbrandmanagement mechanismcorporate culturemanagement principlesenterprise management systemСистеми управління бренд-орієнтованим підприємствомConference proceedings