Чеботарьова, І. Б.Полозов, О. Б.Попова, Є. О.2025-05-272025-05-272025Чеботарьова І. Б. Створення ефективих креативів для реклами в INSTAGRAM / І. Б. Чеботарьова, О. Б. Полозов, Є. О. Попова // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару X Міжнар. наук.-техн. конф., 14-17 травня 2025 р. – Київ : ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025. – Т. 2. – С. 200-203.https://openarchive.nure.ua/handle/document/31376У даній роботі розглянуто особливості створення рекламних креативів в Instagram як ключового інструмента просування брендів, товарів і послуг у цифровому середовищі. Описано основні принципи оформлення рекламних оголошень, акцентовано увагу на візуальній привабливості, структурній логіці та відповідності формату вимогам платформи. Проаналізовано рекламні креативи, представлені на українському ринку з різних ніш, визначено їх сильні сторони та можливі покращення.ukпросування брендіврекламаСтворення ефективих креативів для реклами в INSTAGRAMConference proceedings