Корніцький, С. В.2024-02-142024-02-142024Корніцький С. В. Впровадження системи управління якістю послуг в технологічних компаніях на основі міжнародних стандартів ISO/IEC 20000 : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 152 Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка / С. В. Корніцький ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 88 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/25582Мета роботи – розробити рекомендації щодо впровадження системи управління якістю послуг в технологічних компаніях. У магістерській кваліфікаційній роботі розроблено алгоритм впровадження процесного підходу до системи менеджменту якості в технологічній компанії, що спеціалізується в галузі маркетингу. Він дозволяє виявляти проблемні сфери та приймати виважені та обґрунтовані управлінські рішення з метою підвищення загальної ефективності діяльності компанії. В дослідженні розглянуті різні етапи функціонування технологічних компаній з погляду венчурного інвестування. Для кожного етапу розглянуті цілі створення компанії, і визначені пункти стандарту, які доцільно впроваджувати на кожному з етапів росту компанії.ukсистема управління якістюсистема менеджменту якостіпроцесний підхідмеханізм процесного підходуособливості технологічних компанійуправління послугамиВпровадження системи управління якістю послуг в технологічних компаніях на основі міжнародних стандартів ISO/IEC 20000Other