Соколова, Л. В.2022-06-202022-06-202022Соколова Л. В. Теоретично-практичні аспекти маркетингового дослідження споживчих переваг на продуктовому ринку / Л. В. Соколова // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології. Інновації: монографія. – Харків: ТОВ «Друкарня Мадрид», 2022. – С. 240-269.978-617-7988-99-0https://openarchive.nure.ua/handle/document/20561Розглянуті питання актуальності та основні категорії теоретичного базису проведення маркетингового дослідження. Визначені підходи до визначення дефініції поняття «споживча перевага», розглянуто план проведення дослідження споживчих уподобань. Складено анкету та проведено опитування респондентів. Практичну реалізацію плану проведено на прикладі територіального продуктового ринку сиру за окремими його сегментами. Зроблені висновки щодо найбільш та найменш значущих факторів споживчих переваг при покупці продукції.ukмаркетингринокТеоретично-практичні аспекти маркетингового дослідження споживчих переваг на продуктовому ринкуBook chapter