Пархоменко, В. М.2021-03-262021-03-262020Пархоменко В. М. Дослідження бренду і його складових для ребрендингу : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / В. М. Пархоменко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 79 с.http://openarchive.nure.ua/handle/document/15134В роботі розглянуто особливості брендування кав'ярень та основні етапи проведення ребрендингу; виявлені уподобання харківських споживачів кави, їх переваги щодо оформлення та брендування кафе; проведено дослідження складових брендів та їх вплив на споживачів, визначено кольори, які найчастіше використовуються для забезпечення привабливого оформлення брендованої продукції та проаналізовано вплив шрифтового оформлення рекламної продукції на споживачів. На підставі отриманих результатів проведено ребрендинг кав’ярні «Cats&Coffe» та зроблено експертне оцінювання ребрендингу та його ефективності; обрані найбільш ефективні засоби реклами для формування іміджу кав’ярні після ребрендингу. Здійснено економічне обґрунтування проведених досліджень.ukбрендування кав’яреньколіршрифтребрендингсоціологічне дослідженняекспертне оцінюваннязасоби рекламиДослідження бренду і його складових для ребрендингуOther