Черепаха, М. О.Панфьорова, І. Ю.2025-04-262025-04-262025Черепаха М. О. Аналіз результатів співпраці з контрагентами / М. О. Черепаха, І. Ю. Панфьорова // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 6 – С. 220-221.https://openarchive.nure.ua/handle/document/30805The analysis of counterparties is crucial for assessing partner reliabilІТy, obligation fulfillment, and financial stabilІТy. ІТ helps identify risks and develop cooperation strategies. Companies should combine diversification (expanding their counterparty network) and long-term partnerships (building trust wІТh reliable partners) to minimize risks. Counterparty segmentation based on business reputation, media presence, and cooperation qualІТy enables effective risk management. Key indicators include order fulfillment, non-compliance rate, supply chain organization, and payment terms.ukрезультат співпраціаналіз контрагентівАналіз результатів співпраці з контрагентамиThesis