Дешевих, А. М.2025-05-312025-05-312025Дешевих А. М. Ігровий програмний застосунок у жанрі покрокової дуельної стратегії. Ігрові механіки та UI/UX : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 - Програмна Інженерія / А. М. Дешевих ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. - Харків, 2025. - 140 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/31396У кваліфікаційній роботі представлено розробку прототипу ігрового програмного застосунку в жанрі покрокової дуельної стратегії. Основною метою є створення гри з глибокими тактичними механіками та інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом користувача (UI/UX). Реалізація здійснювалася за допомогою Unreal Engine 5 із використанням мови програмування C++ та візуального середовища Blueprints. У процесі роботи було спроєктовано клітинну систему поля бою, систему керування арміями, інтерфейс управління юнітами, а також впроваджено елементи процедурної генерації рівнів. Особливу увагу приділено адаптивності інтерфейсу та доступності гри для новачків через інтерактивний туторіал. Результатом є ігровий прототип, що демонструє базову функціональність бойової системи, користувацький інтерфейс та високий потенціал для подальшого розвитку.ukпокрокова стратегіядуельний режимігрові механікиUnreal Engine 5Blueprintsпроцедурна генераціяігровий прототипІгровий програмний застосунок у жанрі покрокової дуельної стратегії. Ігрові механіки та UI/UXOther