Соколова, Л. В.2019-03-182019-03-182010Соколова Л. В. Науково-практичні підходи щодо дослідження кон’юнктури ринку нерухомості // Економіка: проблеми теорії та практики. − Вип. 264. − Том III. − 2010. − C. 778−785.978-966-8736-05-6http://openarchive.nure.ua/handle/document/8114Розробка науково-практичних підходів щодо дослідження кон'юнктури ринку нерухомості є актуальною задачею на сьогоднішній день. Для дослідження конкурентних переваг на ринку агенства нерухомості повинні постійно проводити маркетингові дослідження, що сприятеме підвищенню керованності й ефективності процесів просування і продажу об'єктів нерухомостіukринок нерухомостімаркетингкон'юнктура ринкуконкуренціяметоди дослідженняпопиталгоритмНауково-практичні підходи щодо дослідження кон’юнктури ринку нерухомостіArticle