Челомбітько, В. Ф.Мажуга, М. О.2016-07-252016-07-252016Челомбітько В. Ф. Дослідження впливу візуальної інформації у підручниках на засвоєння навчальної програми / В. Ф. Челомбітько, М. О. Мажуга // Полиграфические, мультимедийные и WEB-технологии (PMW-2016) : тез. докл. 1-й Междунар. науч.-техн. конф., 16–20 мая 2016 г. – Харьков : ХНУРЭ, 2016. – Т. 1. – С. 152–153.http://openarchive.nure.ua/handle/document/1598Для дитини середнього шкільного віку книга є об'єктом реальної дійсності, який має значний освітній потенціал, широкі комунікативні можливості. Книга дає дитині можливість розвиватися самостійно та закріплювати вивчення нового матеріалу. Вона має важливе виховне значення. Не можна також ігнорувати книгу як культурний феномен в освітньому просторі сучасного школяра.ukпідручникзасвоєння програмиосвітавізуальна інформаціяДослідження впливу візуальної інформації у підручниках на засвоєння навчальної програмиConference proceedings