Соколова, Л. В.Верясова, Г. М.2018-04-262018-04-262016Соколова Л.В. Сучасні аспекти маркетингу інновацій / Л. В. Соколова, Г. М. Верясова // Моделювання процесів в економіці та управлінні проектами з використанням нових інформаційних технологій : монографія / за заг. ред. В. О. Тимофєєва, І. В. Чумаченка. – Х. : 2016. – С. 218-232. (402 с.).ББК: У 290-21УДК 658.012.32http://openarchive.nure.ua/handle/document/4919Ця наукова робота присвячена вивченню сучасних аспектів маркетингових інновацій на промислових підприємствах. Сьогодні основною метою більшості українських компаній є вивчення зовнішнього та внутрішнього ринку та збереження їхньої ринкової частки. Тому розвиток ринкових відносин в Україні вимагає від вітчизняних промислових підприємств використання концепції маркетингу як бізнес-філософії в цілому та маркетингових інновацій зокрема. This scientific work is devoted to the study of contemporary aspects of marketing innovations at industrial enterprises. Today the main goal of most Ukrainian companies - to learn the foreign and domestic market and maintain their market share. Therefore, the development of market relations in Ukraine requires domestic from industrial enterprises to use the concept of marketing as a business philosophy in general and marketing innovations in particular.ukмаркетингmarketingінноваціїinnovationsінноваційна маркетингова діяльністьinnovation marketing activityринок інноваційmarket of innovationsСучасні аспекти маркетингу інноваційContemporary Aspects of Marketing InnovationsMonograph