Чорненький, О. В.2024-08-292024-08-292024Чорненький О. В. Створення концепту гри «A person of light» / О. В. Чорненький ; наук. керівник к. т. н., проф. М. М. Колендовська // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 28-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квітня 2024 р. – Харків : ХНУРЕ, 2024. – Т. 3. – С. 291–293.https://openarchive.nure.ua/handle/document/28433The game market is full of modern projects that often choose a realistic set ting, due to which the community often has questions about adding new content while supporting the game for a long time. Examples of such issues can be the addition of new appearances for heroes or tools that do not always fit into the picture of the players' game. Also, in realistic competitive content, complaints about a visually difficult opponent against the "cacophony" of additional visual effects and background often arise. Due to the survey mentioned above, the concept of the game is stylized, more reminiscent of "semi-realistic" or "Nintendo 3D style".ukконцепт гри«A person of light»Створення концепту гри «A person of light»Thesis