Алтунін, Т. Г.2021-03-182021-03-182020Алтунін Т. Г. Дослідження моделей оцінювання якості обслуговування. ІС заклад харчування : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 - Комп’ютернi науки / Т. Г. Алтунін ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 55 с.http://openarchive.nure.ua/handle/document/14994Об'єкт дослідження – процеси оцінювання якості обслуговування. Предмет дослідження – методи та моделі, які використовуються для вирішення проблеми оцінювання якості обслуговування у закладах громадського харчування. Мета роботи – дослідження моделей оцінювання якості обслуговування.ukанкета відвідувачазаклад громадського харчуванняінформаційні системисфера обслуговуванняякість обслуговуванняДослідження моделей оцінювання якості обслуговування. ІС заклад харчуванняOther