Соколова, Л. В.Шемшура, В. А.2020-09-162020-09-162020Шемшура В. А. Інформаційні технології в маркетинговій діяльності / В. А. Шемшура, Л. В. Соколова // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : зб. матеріалів 24-го Міжнар. молодіжн. форуму, 7–9 квітня 2020 р. – Харків : ХНУРЕ, 2020. – Т. 10. – С. 212-213.https://drive.google.com/file/d/1EwFV6hpQQSHa2xe_VfpTeQevmqlntVRw/viewhttp://openarchive.nure.ua/handle/document/13295Ефективне управління нематеріальними активами, зокрема, маркетинговими активами, є новим джерелом зростання вартості підприємства. Використання інформаційних технологій у маркетинговій діяльності. Функціональне призначення інтегрованого пакету прикладних офісних програм у маркетинговій діяльності. Збільшення маркетингових витрат за рахунок інвестицій в ІТ. Необхідність оцінки інвестицій в інформаційні технології з метою забезпечення ефективності бізнесу, конкурентоспроможності продукції, інвестицій привабливість підприємства. Effective management of intangible assets, in particular, marketing assets, is a new source of growth in enterprise value. The use of information technology in marketing activities. Functional purpose of an integrated package of applied office programs in marketing activities. Increased marketing costs due to investments in IT. The need to assess investments in information technology in order to ensure business efficiency, product competitiveness, investment attractiveness of the enterprise.ukінформаційні технологіїавтоматизація маркетингової діяльності компанійінформаційні технологіїквантовий маркетингінтерактивний відеоконтенттехнологія Beaconчат-ботІнформаційні технології в маркетинговій діяльностіConference proceedings