Орлов, О. К.2020-07-212020-07-212020Орлов О. К. Методи та технології розробки навчальних програм із застосуванням віртуальної реальності : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 – Комп’ютерні науки / О. К. Орлов ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 97 с.http://openarchive.nure.ua/handle/document/12518У роботі виконано аналіз сучасних методів розробки та засобів реалізації віртуальної реальності у навчальних програмах, визначені вимоги до віртуальної реальності, які забезпечують заохочення та успішність навчання. Апробація результатів дослідження виконана при розробці програмного засобу жанру гри, який створено на платформі UnrealEngine 4, мовою С++, blueprints з урахуванням виконаних досліджень. Результати досліджень магістерської атестаційної роботи можуть бути використані при розробці навчальних програм будь-якого спрямування з використанням віртуальної реальності, що значно підвищує ефективність навчання.ukтехнології віртуальної реальностіначальні програмирозвиваючі ігриunrealengine 4blueprintsvirtualrealitygamesimulatorМетоди та технології розробки навчальних програм із застосуванням віртуальної реальностіOther