Бовтенко, С. В.2022-02-232022-02-232021Бовтенко С. В. Дослідження можливості ребрендингу кафе «Leaflet» з використанням екологічних матеріалів : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / С. В. Бовтенко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2021. – 71 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/19851Метою роботи – дослідження особливостей брендування закладів харчування та ефективності використання складових бренду для проведення ребрендингу. В роботі досліджено сучасні тенденції дизайну оформлення закладів харчування та проведений ребрендінг кафе з урахуванням вимог екологічності використовуваних матеріалів. Для цього досліджено уподобання та вимоги споживачів «здорової» продукції щодо оформлення та брендування кафе та магазинів; розглянуті основні етапи проведення ребрендингу та складові брендів і їх вплив на споживачів. Також проаналізовані основні вимоги до екологічних матеріалів для дотримання концепції бренда. В експериментальній частині доведено ефективність проведених досліджень методом експертних оцінок та підтверджено ці результати соціологічним опитування у соціальних мережах. В роботі також здійснено економічне обґрунтування проведених досліджень та доведена їх ефективністьukребрендинг кафелоготипцільова аудиторіяекологічні материалиметод експертних оціноксоціологічне дослідженнясоціальні мережіДослідження можливості ребрендингу кафе «Leaflet» з використанням екологічних матеріалівOther