Аврунін, О. Г.Носова, Т. В.2016-06-222016-06-222014Розробка методів та інформаційно-аналітичних систем обліку і експресдіагностики студентів з особливими освітніми потребами : звіт про НДР (заключ.) : 279 / Харків. нац. ун-т радіоелектроніки ; керівник докт. техн. наук, проф. О. Г. Аврунін. – Харків, 2014. – 43 с.http://openarchive.nure.ua/handle/document/1098Організація системи інтегрованого навчання осіб з інвалідністю відбувається в умовах жорсткого обмеження у фінансових, кадрових та матеріально-технічних ресурсах, недостатньо розвиненої інформаційно-діагностичної складової індивідуальної програми реабілітації, яка є основним документом, який визначає види та обсяги необхідного соціального захисту людини з особливими потребами. У зв'язку з цим інформаційно-аналітична система зобов'язана обирати оптимальні рішення з урахуванням специфічних умов для кожного вищого навчального закладу, індивідуальних особливостей осіб з інвалідністю.ukінклюзіяінтерактивні технологіїмультимедійні технологіїриноманометрРозробка методів та інформаційно-аналітичних систем обліку і експрес-діагностики студентів з особливими освітніми потребамиTechnical Report