Прудіус, В. Ю.2025-05-052025-05-052024Прудіус В. Ю. Ігровий програмний застосунок у жанрі RPG з елементами економічної стратегії та roguelike. Економічні механіки, механіки на рівні історії : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / В. Ю. Прудіус ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 115 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/31085Об’єктом розробки є частина механік гри у жанрі RPG з елементами економічної стратегії та roguelike, що пов’язана з розвитком персонажа та менеджментом ресурсів. набір які Метою цієї розробки є створення цікавого ігрового середовища, що містить механік допоможуть гравцеві прогресувати в грі та урізноманітнюватимуть ігровий процес не лише в рамках окремих ігрових сесій а й досвіду що виникає в наслідок багаторазового проходження гри. Для виконання завдання пов’язаного з цією розробкою використовуються середовища розробки Visual Studio 2022 і Unity Editor, ігровий рушій Unity 2023 та мова програмування С#. Результатом виконання роботи є повноцінно функціонуюча частина гри яка містить в собі механіки створення та розвитку персонажа, управління ресурсами та інвентарем та деякі основні системи гри, такі як система збережень, характеристик, модифікаторів тощо.ukжанр RPGекономічна стратегіяперсонажстворення цікавого ігрового середовищаІгровий програмний застосунок у жанрі RPG з елементами економічної стратегії та roguelike. Економічні механіки, механіки на рівні історіїOther