Дейнеко, Ж. В.Мендєлєва, М. В.2024-05-182024-05-182024Дейнеко Ж. В. Методика тестування віртуальних 3D турів та інтерактивних product recommendation quizzes на основі фунціонального та юзабіліті тестування / Ж. В. Дейнеко, М. В. Мендєлєва // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару ІX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-28 травня 2024 р. – Харків : ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – Т. 2. – C. 153-155.https://openarchive.nure.ua/handle/document/26369Розглянуто актуальність тестування нових інтерактивних засобів залучення клієнтів як віртуальний 3D тур та інтерактивний квіз. Запропоновано використання методики тестування таких інтерактивних елементів за допомогою комбінованого підходу, що складається з технік юзабіліті та функціонального тестування. В результаті методика дозволяє знайти більше помилок в існуючих веб-додатках з інтерактивними елементами, а також згенерувати більшу кількість гіпотез про точки зростання і можливості доопрацювання.ukзалучення клієнтівметодика тестуванняМетодика тестування віртуальних 3D турів та інтерактивних product recommendation quizzes на основі фунціонального та юзабіліті тестуванняConference proceedings