Маньшина, К. С.2024-03-202024-03-202024Маньшина К. С. Дослідження level-дизайну у match3-іграх : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / К. С. Маньшина ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 77 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/26150Метою роботи є дослідження та аналіз level-дизайну у match-3 іграх та визначення його впливу на зацікавленість та задоволення гравців. Актуальність обумовлена тим, що match-3 ігри являються найкасовішим жанром в AppStore і Google Play, але їх успіх неможливий без level-дизайну, оскільки кожен рівень повинен бути ідеально збалансованим, щоб кинути виклик гравцям і водночас дозволити їм отримати відчуття задоволення від гри. Проте, незважаючи на фінансовий успіх match-3 ігор та щоденне залучення мільйонів гравців, існує мало досліджень щодо їх level-дизайну. Методом дослідження було обрано метод експертних оцінок. Об’єктом дослідження є level-дизайн match-3 ігор. Предметом дослідження є методи впливу level-дизайну на задоволення і зацікавленість гравців у match-3 іграх. В роботі досліджено та підтверджено гіпотезу: «чим краще level-дизайн у match-3 грі тим більше задоволеність та зацікавленість граців у грі».uklevel-дизайнmatch-3-ігразадоволенністьзацікавленністьДослідження level-дизайну у match3-іграхOther