Довгополий, С.Мощенко, І. О.2023-12-042023-12-042023Довгополий С. Аналіз стратегій впровадження принципів Lean Production у сфері обслуговування з точки зору впливу на лояльність персоналу / С. Довгополий, І. О. Мощенко // Управління якістю в освіті та промисловості: досвід, проблеми та перспективи : тези доп. VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 16–17 листоп. 2023 р. – Львів, 2023. – Режим доступу: https://science.lpnu.ua/uk/qm-2023/tezy-dopovidey. – С. 67–68.https://openarchive.nure.ua/handle/document/25039Послуга не обмежується лише актом її надання. Особливості впровадження методології LP в сфері надання послуг у працях українських науковців не отримали широкого висвітлення, натомість це питання досліджено в роботах закордонних авторів. Дослідження показало, що стратегія поступового та продуманого впровадження LP допомагає зберегти лояльність співробітників і клієнтів без зниження якості обслуговування та уникнути втрати репутації.ukLean Productionлояльність персоналуАналіз стратегій впровадження принципів Lean Production у сфері обслуговування з точки зору впливу на лояльність персоналуThesis