Булгакова, С. І.2025-02-102025-02-102025Булгакова С. І. Дослідження впливу дизайну фірмової друкованої продукції кав'ярні "Hedlif" на ефективність продажів і сприйняття бренду : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / С. І. Булгакова ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 53 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/29737Сфера дизайну друкованої продукції кав’ярень надає багато можливостей для дослідження стилістичних прийомів, що використовуються з метою підвищення ефективності продажів і покращення сприйняття бренду. Фірмовий стиль таких матеріалів поєднує у собі елементи мистецтва, маркетингу та брендингу, і стилістичні рішення у ньому стають ключовими компонентами, що визначають успішність комунікації з аудиторією. Мета даної роботи полягає у вивченні впливу дизайну друкованих матеріалів кав’ярні на ефективність продажів і формування позитивного сприйняття бренду. У рамках дослідження будуть розроблені практичні рекомендації щодо використання різних стилістичних прийомів для створення конкурентоспроможної продукції. Ми прагнемо розібратися в механізмах, за допомогою яких друковані матеріали можуть сприяти досягненню маркетингових цілей, і виявити загальні закономірності, характерні для цього виду брендингу. Також буде створена збірка правил та порад для підвищення ефективності друкованої продукції у контексті продажів та впізнаваності бренду.ukрекламастилістичні прийомивплив кольорувізуальне сприйняттяДослідження впливу дизайну фірмової друкованої продукції кав'ярні "Hedlif" на ефективність продажів і сприйняття брендуOther