Бутко, А. В.2021-03-262021-03-262020Бутко А. В. Дослідження впливу рекламного бюджету на масштабування та оптимізацію рекламної кампанії : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / А. В. Бутко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 57 с.http://openarchive.nure.ua/handle/document/15128В ході дослідження був проведений аналіз існуючих інструментів просування, порівняльний аналіз методів оптимізації, визначення впливу підвищення бюджету на основні метрики рекламної кампанії. Проведено економічне обгрунтування проекту, в результаті якого була розрахована ціна проекту.ukрекламна кампаніямасштабуваннятаргетингметрикиметод аналізу ієрархійДослідження впливу рекламного бюджету на масштабування та оптимізацію рекламної кампаніїOther