Петриченко, О. В.2024-05-232024-05-232021Петриченко О. В. Вдосконалення методології управління IT послугами підприємства / О. В. Петриченко // АСУ та прилади автоматики : всеукраїнський міжвідомчий науково-технічний збірник. – Харків : ХНУРЕ. – 2021. – Вып. 177. – С. 4–12.https://openarchive.nure.ua/handle/document/26560Розглянуто основні особливості існуючої методології управління послугами. Виділено основні недоліки, що утрудняють використання існуючої методології для управління інформаційними системами як сукупністю IT-послуг, які розробник системи надає замовнику у вигляді множини функцій системи. Запропоновано вдосконалити існуючу методологію управління послугами шляхом розширення набору основних концептів, що утворюють онтологію даної методології. Розроблено схему взаємозв'язку основних концептів вдосконаленої методології управління IT-послугами підприємства. Отримано категорні моделі, що встановлюють взаємодію основних описів вдосконаленої методології управління IT-послугами підприємства на різних стадіях циклу управління експуатацією інформаційної системи.ukуправління послугамиIT-послугаВдосконалення методології управління IT послугами підприємстваArticlehttps://doi.org/10.30837/0135-1710.2021.177.004