Кулішова, Н. Є.Манскова, Ю. Ю.2024-05-192024-05-192024Кулішова Н. Є. Використання фізично коректного рендерингу (pbr) під час створення фотореалістичної 3D моделі для комп'ютерних ігор / Н. Є. Кулішова, Ю. Ю. Манскова // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару ІX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-28 травня 2024 р. – Харків : ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – Т. 2. – C. 166-168.https://openarchive.nure.ua/handle/document/26451У цій роботі йдеться про використання технологій фізично коректного рендерингу в ігровій індустрії. Розглядаються різновиди текстур, за допомогою яких можливо зробити імітацію освітлення, рельєфу, прозорості чи свічення моделі для економії ресурсів комп’ютера при рендерингу в реальному часі.ukрендерингігрова індустріяВикористання фізично коректного рендерингу (pbr) під час створення фотореалістичної 3D моделі для комп'ютерних ігорConference proceedings