Юшин, В. П.2020-04-302020-04-302019Юшин В. П. Аналіз методів Big Data для обробки даних вподобань користувачів соціальних мереж для використання прямих пропозицій електронних продаж : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 121– Інженерія програмного забезпечення / В. П. Юшин ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2019. – 70 с.http://openarchive.nure.ua/handle/document/11533Мета розробки – є аналіз методів Big Data для обробки даних вподобань користувачів соціальних мереж для використання прямих пропозицій електронних продаж. Методом вирішення є детальний аналіз технологій роботи із Big Data, пошук переваг та недоліків для використання прямих пропозицій електронних продаж, порівняння принципів збіру великих даних для найкращого пошуку та обробки даних для виявлення вподобань користувачів соціальних мереж. Результатом роботи є дані переваг та недоліків використання прямих пропозицій електронних продаж. Розроблено програму, щоб знаходити користувачів за схожими інтересами та на основі цього використовуються прямі пропозиції продаж.ukаналіз методів big dataвикористання прямих пропозиційелектронні продажіобробка даннихсоціальні мережіАналіз методів Big Data для обробки даних вподобань користувачів соціальних мереж для використання прямих пропозицій електронних продажOther