Першина, А. А.2025-05-312025-05-312025Першина А. А. Ігровий програмний застосунок у жанрі Turn-based tactics з елементами Rogue-like. Процедурна генерація рівнів, UI/UX, дизайн : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / А. А. Першина; М-во освіти і науки України , Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. - Харків, 2025. - 115 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/31399Об’єкт розробки – ігровий програмний застосунок у жанрі Turn-based tactics з елементами Rogue-like. Мета розробки – створення ігрового застосунку у жанрі покрокової тактичної стратегії з елементами Rogue-like, з естетикою пост-апокаліпсису, де головними персонажами виступають роботи. Метод рішення – середовище розробки Unreal Engine 5 та Visual Studio 2022, мови програмування C++, Blueprints, графічний редактор Adobe Photoshop 2020. У результаті виконання роботи було створено ігровий програмний застосунок у жанрі покрокової тактичної стратегії з елементами Rogue-like, з естетикою пост-апокаліпсису, де головними персонажами виступають роботи.ukігровий програмний застосунокпост-апокаліпсисBlueprintsRogue-likeTurn-basedперсонажІгровий програмний застосунок у жанрі Turn-based tactics з елементами Rogue-like. Процедурна генерація рівнів, UI/UX, дизайнOther