Сабурова, С. А.Кадацкая, О. И.Волощенко, П. В.2019-06-032019-06-032019Сабурова С. А .Контроль послуг СALL-центру системи СRM / Сабурова С. А, Кадацкая О. И., Волощенко П. В. // Збірник наукових робіт четвертої міжнародної науково-технічної конференції «ПРОБЛЕМИ ЕЛЕКТРОМАГНІТНОЇ СУМІСНОСТІ ПЕРСПЕКТИВНИХ БЕЗДРОТОВИХ МЕРЕЖ ЗВ'ЯЗКУ (ЕМС – 2019)» М-во освіти і науки України, Харківський національний університет радіоелектроніки. - Харків: ХНУРЕ, 2019. – С. 17-20http://openarchive.nure.ua/handle/document/9124The contact center on base system CRM is the next evolutionary stage of high-quality and efficient customer service technologies. The contact center makes the best use of the resources available to the company (employees of the company, communication lines, equipment and software) in order to serve the clients' calls. Unlike the previous generation call center / call center, the modern Contact Center (CRM), in addition to serving traditional telephone calls, provides the same quality of service for Internet calls, such as emails, sms, Web calls and QoS services: IP packet identification and labeling, policing, shaping and managing, the scheduler queue.ukсall-центрCRMКонтроль послуг СALL-центру системи СRMArticle