Нікітіна, А. О.Мірошніченко, С. В.2024-08-282024-08-282024Нікітіна А. О. Аналіз створення візуальних новел засобами анімайійних технологій Live2D / А. О. Нікітіна, С. В. Мірошніченко ; наук. керівник проф. М. М. Колендовська // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 28-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квітня 2024 р. – Харків : ХНУРЕ, 2024. – Т. 3. – С. 140–142.https://openarchive.nure.ua/handle/document/28331Live2D technology plays an important role in the development of the graphic part of visual novels. This creation creates realistic and emotional ani mated characters that are indispensable for readers of interactive stories. This technology provides opportunities for creativity and innovation in the field of game development and the important industry. This topic is relevant due to the growing interest in visual novels, the need for improved visual awareness of gravel and the need for retailers to lose their competitiveness in the market of luxury products.ukстворення візуальних новелтехнологія Live2DАналіз створення візуальних новел засобами анімайійних технологій Live2DThesis