Кирій, В. В.Мендюк, О. В.Чеченець, Д. О.2019-02-042019-02-042016Кирый В. В. Модель нейролінгвістичної сегментації споживачів в умовах обмеженої кількості інформації / В. В. Кирій, О. В. Мендюк О.В., Д. О. Чеченець // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. – 2016. – Вип. 6. Част2. – C. 176–179.http://openarchive.nure.ua/handle/document/7829Запропоновано сегментацію споживачів газорозподільної та газотранспортної сфер на основі двох факторів: зацікавленості споживача в товарі та його платоспроможності. Визначено, що в умовах обмеженої кількості інформації сегментацію найбільш доцільно зробити за допомогою введення нечіткості. Для отримання найбільш актуальних даних для сегментації було запропоновано спрогнозувати дані на майбутній період за допомогою штучних нейронних мереж. Розглянуто можливі маркетингові стратегії та рекомендації, які слід застосувати для кожної групи сегментівukсегментація споживачівпрогнозуванняштучні нейронні мережінечіткістьМодель нейролінгвістичної сегментації споживачів в умовах обмеженої кількості інформаціїArticle