Кіслов, Д. Р.2025-07-182025-07-182025Кіслов Д. Р. Дослідження методів прийняття рішень у реальному часі широкого спектру в комп'ютерних іграх жанру RPG : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / Д. Р. Кіслов ; М- во освіти і науки України , Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025.https://openarchive.nure.ua/handle/document/32119У роботі досліджено проблему розробки та оптимізації методів прийняття рішень у реальному часі для комп'ютерних ігор жанру RPG. Актуальність дослідження зумовлена зростаючими вимогами до якості штучного інтелекту в сучасних відеоіграх та необхідністю розробки ефективних методів прийняття рішень, здатних адаптуватися до динамічних умов ігрового середовища. Об'єктом дослідження є процеси прийняття рішень у комп'ютерних іграх жанру RPG. Предметом дослідження виступають методи та алгоритми оптимізації прийняття рішень у реальному часі з урахуванням обмежень обчислювальних ресурсів та вимог до швидкодії системи. Метою роботи є проведення дослідження ефективності методів оптимізації прийняття рішень штучного інтелекту в RPG-іграх. У роботі проведено комплексний аналіз існуючих рішень та методів, що використовуються в сучасній ігровій індустрії. На основі проведеного аналізу запропоновано новий гібридний метод, що поєднує модифікований алгоритм Monte Carlo Tree Search з механізмами адаптивного планування та предиктивних обчислень. Розроблено математичну модель системи прийняття рішень, що враховує множину параметрів ігрового середовища та обмеження реального часу.ukкомп'ютерна граRPGRPG-граДослідження методів прийняття рішень у реальному часі широкого спектру в комп'ютерних іграх жанру RPGOther