Шевченко, Л. С.2021-05-122021-05-122013Шевченко Л. С. Типологізація інноваційної діяльності та інновацій в освітній сфері / Л. С. Шевченко // Право та інновації. – 2013. – №4. – С. 48-56.https://openarchive.nure.ua/handle/document/15956У статті досліджено зміст понять «інноваційна діяльність» та «інновація» стосовно освітньої сфери. Розмежовано освітні інновації (педагогічні, освітньотехнологічні, науково-методичні) та інновації в освіті (науково-технологічні, інфраструктурні, економічні, соціальні, юридичні, управлінські). Охарактеризовано їх форми та умови впровадження. Розкрито сутність інноваційної освіти. // The article analyzes the content of the concepts "innovative activity" and "innovation" in relation to the educational sphere. Educational innovations (pedagogical, educational technological, scientific-methodical) and innovations in education (scientific and technological, infrastructure, economic, social, legal, managerial) are divided. Characterized their forms and conditions of implementation. The essence of innovation education is revealed.ukвища освітауніверситетінноваційна діяльністьосвітні інноваціїінновації в освітіінноваційна освітауправління інноваціями в освітіhigher educationuniversityinnovation activityeducational innovationsinnovations in educationinnovative educationmanagement of innovations in educationТипологізація інноваційної діяльності та інновацій в освітній сферіArticle