Осипчук, Д. С.2024-08-202024-08-202024Осипчук Д. С. Дослідження методів оцінювання складності ІТ-проєкту з локалізації комп’ютерної гри : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / Д. С. Осипчук ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 140 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/27853Об’єктом дослідження роботи є процеси оцінювання складності ІТ-проєктів з локалізації комп'ютерних ігор. Мета роботи – дослідження існуючих методів оцінювання складності ІТ-проєктів з локалізації комп’ютерної гри, розробка методу для підвищення точності оцінювання складності робіт з локалізації комп’ютерної гри. Методи дослідження: класифікація, емпіричний метод, математичне моделювання, метод апробації та статистичний аналіз. Результатами роботи є розроблений метод оцінювання складності ІТ проєкту з локалізації комп’ютерної гри, його практична реалізація та апробація на реальних даних. Ефективність розробленого методу полягає в підвищенні точності прогнозування тривалості проєкту з локалізації комп’ютерної гри. Розроблений метод має науково-технічну значущість, оскільки пропонує новий підхід до оцінювання складності ІТ-проєктів з локалізації комп’ютерних ігор, що дозволяє підвищити точність прогнозування тривалості процесів. Розроблений метод показав високу точність в порівнянні з методом на основі кількості слів. Однак, метод потребує подальшого вдосконаленняukгейміфікаціякомп’ютерна граскладність локалізаціїтривалість перекладуфайл локалізаціїшвидкість перекладуДослідження методів оцінювання складності ІТ-проєкту з локалізації комп’ютерної гриOther