Соколова, Л. В.Верясова, Г. М.2019-09-262019-09-262019Соколова Л. В. Планування рекламної кампанії в поліграфії / Соколова Л. В., Верясова Г. М. // ІV Міжнародна науково-технічна конференція «Поліграфічні, мультимедійні та web-технології» : тези доп. IV Міжнар. наук.-техн. конф. (14-17 травня 2019, м. Харків) / редкол.: В. П. Ткаченко, І. Б. Чеботарьова, О. В. Вовк та ін. – Харків : «Друкарня Мадрид», 2019. Т1. 244 с.978-617-7683-72-7https://pmw.nure.ua/download/ukr/Tezys%D1%8B%20konferentsyia%20%20PMW%202019.pdfhttp://openarchive.nure.ua/handle/document/9799У сучасному динамічному, нестабільному, конкурентному зовнішньому середовищі реклама є важливим засобом, яке використовують підприємства поліграфії для вирішення своїх тактичних завдань і досягнення стратегічних цілей.ukBTLATLintegrated marketing communicationsплануваннярекламна кампаніяПланування рекламної кампанії в поліграфіїConference proceedings