Омаров, М. А.Тиха, Т. В.2017-12-182017-12-182016Омаров М. А. Аналіз та моделюванняя інтернет-маркетингу / М. А. Омаров, Т. В. Тиха // Вісник НТУ «ХПІ». 2016. № 37 (1209) – Х. : ХПІ, 2016. – С. 67–72.2079-0023 (print)2410-2857 (online)http://openarchive.nure.ua/handle/document/4159Об’єктом дослідження є інтернет-маркетингова діяльність. Наведено розбиття користувачів Інтернету на групи за ознакою взаємовідносин. Визначено групу користувачів, на яку доцільно спрямовувати маркетингові кампанії. Проаналізовано етапи та методи, що використовують інтернет-маркетологи для організації, проведення та аналізу результатів інтернет-маркетингових кампаній. Розглянуто методи формування профілю користувача та можливості його використання. Виконано аналіз застосування таргетингу для проведення інтернет-маркетингових кампаній.ukінтернет-маркетингінтернет-маркетингова компаніяметоди інтернет-маркетингупрофіль користувачатаргетингзадача оптимізаціїАналіз та моделюванняя інтернет-маркетингуArticle