Шапошніков, Л. І.2025-06-022025-06-022025Шапошніков Л. І. Ігровий програмний застосунок у жанрі покрокової дуельної стратегії. Геймдизайн та балансування, оптимізація ігрових процесів : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 - Програмна Інженерія / Л. І. Шапошніков ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. - Харків, 2025. - 111 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/31403Об’єкт розробки – ігровий програмний застосунок у жанрі колекційної покрокової PvP стратегії. Мета розробки – проєктування та реалізація систем балансу та ігрової економіки, які дозволяють підтримувати чесні умови гри, стимулювати розвиток гравця, а також забезпечити довготривалу зацікавленість у грі. Метод рішення – середовище для документації та розрахунків Excel таблиці, Google Documents та тестування в Unreal Engine 5. У результаті виконаної роботи було створено і протестовано базову версію PvP-стратегії, були проведені розрахунки на основі яких була розроблена економічна систем гри, була розроблена система балансу поміж юнітами та оптімізовані характеристики ігрового поля.ukAttribution 4.0 Internationalгеймдизайнігровий програмний застосунокколекційна покрокова стратегіяPVPлутбоксгенерація юнітівпокращення юнітівexcelІгровий програмний застосунок у жанрі покрокової дуельної стратегії. Геймдизайн та балансування, оптимізація ігрових процесів.Other