Богачов, Д. Г.2024-03-082024-03-082023Богачов Д. Г. Комплексна тема. Розробка ігрового контенту. Графічна частина : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 171 Електроніка / Д. Г. Богачов ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2023. – 117 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/25995Об'єкт дослідження - детальний процес створення стилізованих моделей для подальшого імпорту в ігровий рушій Unity. Предмет дослідження – аналіз технологій та методів створення 3D моделей. Мета роботи - оптимізація розробки стилізованих 3D моделей, для подальшого використання в ігровому рушію Unity. Методи дослідження - створення реальної моделі, теоретичний та експериментальний аналіз, порівняння результатів. У цій роботі було проведено аналіз існуючих графічних редакторів 3D моделювання, серед цих пакетів, було розглянуто універсальні 3D редактори, і навіть вузькоспеціалізовані програмні пакети. Були розглянуті етапи та процеси створення 3D моделей, а також основні інструменти створення. Розроблено оптимальний алгоритм створення стилізованих моделей у програмному забезпеченні Blender, Zbrush, RizomUV, Substance Painter. Створена модель має детальне опрацювання та хорошу оптимізацію, і може бути використана в ігровій індустрії.uk3D модельскульптингрозгортказапіканнятекстуруванняігрова індустріяКомплексна тема. Розробка ігрового контенту. Графічна частинаOther