Бронов, І. В.2024-09-112024-09-112024Бронов І. В. Дослідження методів проектування 3D простору для "triple-a" проектів / І. В. Бронов ; наук. керівник д. т. н., проф. С. В. Смеляков // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 28-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квітня 2024 р. – Харків : ХНУРЕ, 2024. – Т. 6 – С. 557-559.https://openarchive.nure.ua/handle/document/28637The object of research is the methods and means of 3D space design for "triple-A" projects. The purpose of the work is to research the subject area of 3D space design methods for "triple-A" projects, research of existing game drivers, analysis, their comparative analysis and derivation of recommendations. As a result, the optimal modern game engine for the development of AAA projects will be found.uk3D-моделюванняtriple-AДослідження методів проектування 3D простору для "triple-a" проектівThesis