Чеботарьова, І. Б.Бондаренко, Т. В.2025-05-272025-05-272025Чеботарьова І. Б. Вплив друкованих музичних альбомів на комерційний успіх релізу / Чеботарьова І. Б., Т. В. Бондаренко // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару X Міжнар. наук.-техн. конф., 14-17 травня 2025 р. – Київ : ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025. – Т. 2. – С. 193-194.https://openarchive.nure.ua/handle/document/31378У тезах розглядається феномен друкованих музичних альбомів як важливого інструменту маркетингу та засобу естетичної комунікації з аудиторією. Особлива увага приділяється їх впливу на комерційний успіх музичних релізів, зокрема завдяки елементам дизайну, колекціонування та фан-культури. Аналізується досвід світових практик, включаючи K-pop індустрію, а також можливості адаптації подібних стратегій у локальному контексті.ukмузичний альбоместетична комунікаціяВплив друкованих музичних альбомів на комерційний успіх релізуConference proceedings