Нікуліна, В. В.2019-06-182019-06-182019Нікуліна В. В. Оцінка якості реклами : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 152 -Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка / В. В. Нікуліна ; керівник роботи проф. Семенець В. В.; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки, кафедра Метрології та технічної експертизи. – Харків, 2019. – 71 с.http://openarchive.nure.ua/handle/document/9445Об’єкт дослідження – рекламна кампанія. Мета роботи – дослідження методів поліпшення результатів рекламної кампанії. Результатом атестаційної роботи є вибір показників, що визначають якість рекламної кампанії, визначення впливу групи обраних показників на групу показників, які обумовлюють ефективність. Описані різні типи аналізу рекламних постів та особливості їх тестування і відстеження. Також розроблена методика вибору каналів для отримання найкращих результатів при розміщенні органічної реклами.ukоцінка якостіпоказники якостіметрологіярекламаефективністьОцінка якості рекламиOther