Кльованик, С. С.2025-06-082025-06-082025Кльованик С. С. Ігровий застосунок у жанрі покрокової RPG. Графічна складова, UI та балансування : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / С. С. Кльованик ; М-во освіти і науки України , Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. - Харків, 2025. - 188 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/31437Об’єкт розробки – процес створення графічної складової, користувацького інтерфейсу (з акцентом на його дизайні та композиції) та елементів балансування для ігрового застосунку «RinC». Мета розробки – дослідження та застосування методів розробки графічної складової, користувацького інтерфейсу та принципів балансування для ігрового застосунку «RinC» у жанрі покрокової RPG. Це включає дослідження можливостей використання генеративних штучних інтелектів (ШІ) через промпт-інженерінг для створення 2D асетів, аналіз джерел 3D асетів, а також розробку підходів до балансування елементів, пов'язаних з візуальною та інтерактивною частинами гри.uk2D графікаігровий баланспокрокова RPGUX/UIUnreal Engine 5Ігровий застосунок у жанрі покрокової RPG. Графічна складова, UI та балансуванняOther