Ковальов, К. В.2023-03-232023-03-232022Ковальов К. В. Проєктування системи адаптивної генерації елементів ігрового простору : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / К. В. Ковальов ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2022. – 46 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/22440Мета дослідження – дослідження існуючих способів адаптивної генерації, виявлення найефективнішого алгоритму. Методи дослідження – аналіз теоретичного матеріалу, аналіз технічної літератури та практична реалізація за допомогою методів об’єктно орієнтованої розробки. В ході роботи було розглянуте поняття комп'ютерної гри з процедурної генерацією, також виявлено три основних методів процедурної генерації та їх застосування. Було проведено аналіз існуючих безкоштовних ігрових двигунів. Був розроблений програмний додатокukвідеограадаптивна генераціяпроцедурна генерація ландшафтуПроєктування системи адаптивної генерації елементів ігрового просторуOther