Задорожна, В.2024-12-232024-12-232024Задорожна В. Вплив колірної гами магазину на купівельну спроможність покупців / В. Задорожна // Інформаційні технології в сучасному світі : дослідження молодих вчених : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів та студентів, 22–23 лютого 2024 р. – Х. : ХНЕУ імені Семена Кузнеця, 2024. – С. 117.https://openarchive.nure.ua/handle/document/29507Колірна гама магазину є важливою складовою для його конкурентоспроможності серед інших. Купівельна спроможність у сучасній науці розглядається з різноманітних позицій, зокрема у світлі успішності реалізації соціально-економічної політики, економіки праці, демографії, доступності отримання населенням необхідної кількості товарів та послуг, забезпеченням високої якості життя населення та дотримання соціальних стандартів, впливу на формування ресурсів домогосподарств, забезпеченням доступу до освіти та охорони здоров’я.ukкупівельна спроможністьколірна гамаВплив колірної гами магазину на купівельну спроможність покупцівConference proceedings