Атаманенко, А.Балашов, Е.Головянко, М.Гришко, С.Кайкова, О.Комаров, С.Рева, Т.Радіонова, Т.2024-11-182024-11-182024Практикуми для навчання в умовах гібридних загроз : посібник / А. Атаманенко, Е. Балашов, М. Головянко, С. Гришко, О. Кайкова та ін. – Харків, 2024. – 42 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/29193Освітній процес в умовах гібридних загроз стикається з великими методичними викликами, які в контексті зміни навчальної парадигми, що супроводжує розвиток інформаційного суспільства, стають усе більш загрозливими. Тому одне з ключових завдань проєкту WARN (warn-erasmus.eu), окрім формування відповідного навчального контенту, – розробити методичні підходи для повноцінного формування у студентів навичок протидії гібридним загрозам як у професійній діяльності, так і в особистому просторі. Цей посібник містить рекомендації щодо проведення лекційних і практичних занять, тематичних практикумів, майстер-класів, використання технологій мозкового шторму та симуляцій, змагальних ігор та інтелектуальних спарингів. Упродовж 2023–2024 років команда проєкту почала не лише застосовувати ці підходи у власному навчальному процесі, але й проводити практичні семінари, курси та мікрокурси з підвищення кваліфікації для колег-викладачів.ukгібридна загрозапрактикумпротидіявізуалізаціядилемаПрактикуми для навчання в умовах гібридних загрозBook